19 grudnia 2022

Popraw wizerunek firmy, wykorzystując kampanie display.

Kampanie display to reklamy graficzne, które masz możliwość zobaczyć na różnego rodzaju urządzeniach elektronicznych np. na tabletach, smartfonach, laptopach i komputerach. Banery reklamowe, które emitowane są na serwisach internetowych mają różne rozmiary.

Dlaczego warto stosować reklamy display?

Kampanie display tworzone są głównie w celu budowania wizerunku firmy. Dzięki banerom graficznym możesz wypromować praktycznie każdy produkt! W przypadku tych kampanii mamy do czynienia z wygodnymi modelami rozliczeń. Będzie to: CPM, CPC, Flat Fee. Pierwszy z nich charakteryzuje się tym, że jest bardzo dobrze zoptymalizowany. Drugi z kolei jest modelem efektywnościowym. Kampanie osiągają bardzo duży zasięg odsłon. Flat Fee natomiast jest prosty i wygodny.

Na jaki model warto zdecydować się?

Do ogromnych kampanii polecany jest model CPM. Warto o nim wiedzieć to, że łączy w sobie możliwości CPC i elementy wizerunkowe Flat Fee. Model dziennych emisji Flat Fee to doskonały wybór, jeśli zależy Ci na stałej widoczności reklamy i wizerunku. CPC idealny będzie do kampanii, których celem jest m.in. stymulowanie sprzedaży.

Zobacz również:  Co daje pozycjonowanie stron w Lesznie?

Korzyści, wynikające z zastosowania kampanii display.

Kampanie display charakteryzują się tym, że są łatwe w obsłudze. Możesz sprawić, że będą mieć najwyższą skuteczność. Wszystko to dzięki temu, że korzystają one z systemów uczących przy określaniu kierowania, wyborze formatów reklam i ustalaniu stawek. Kolejną zaletą kampanii display jest to, że daje możliwość docierania do użytkowników w wielu miejscach. Może być ona stworzona do różnorodnych celów. Przykładowo do:

  • zwiększenia sprzedaży,
  • budowania świadomości produktu, marki lub usługi,
  • zdobycia dużej ilości potencjalnych Klientów i ruchu na stronie.

Jakie działania podjąć, aby zwiększyć skuteczność kampanii display?

Bardzo ważne jest to, aby zdefiniować grupę docelową. A więc konieczne jest określenie odbiorców, do których będziesz kierować reklamy. W tym mogą pomóc Ci techniki kierowania reklam Google. Dzięki nim znajdziesz odpowiednich Klientów i właściwe strony w sieci. Szalenie istotna jest także identyfikacja celów. Musisz określić, co chcesz osiągnąć, stosując określone działania. Kampania display może np. badać stopień zaangażowania użytkowników, czy promować markę. Warto też poznać narzędzia, które pomogą Ci zoptymalizować kampanię!

Zobacz również:  Fotowoltaika w gospodarstwie rolnym - jakie korzyści przyniesie?

Skuteczna kampania display. Podsumowanie.

Jeśli chcesz, aby Twoja kampania display osiągnęła sukces, warto zastosować wezwania do działania. Musisz też zwrócić uwagę na to, aby okazać szacunek odbiorcom. Dlatego też staraj się unikać automatycznie odtwarzanych reklam wideo.

Słowo od sponsora.

semgence

Powiązane treści